tisdag 9 mars 2010

En Hjälpande Hand In Motion Picture!

En animerad sekvens av En Hjälpande Hand finns nu på youtube. Här är adressen.

http://www.youtube.com/watch?v=LhRG2FyJFwM

Som vanligt så kommer jag till korta på det tekniska planet och kan inte länka den åt er. Synd för mig. Det hade varit snyggt att ha den här på bloggen.

Jag är evigt tacksam till dig du goda (och tyvärr okända) människa som gjort animationen. Jag tyckte att det blev skitsjyst. Även ett stort tack till musikern som fixat en underbar undergångsstämning med ljudet. Tack allihop!

6 kommentarer:

Valentin ♥ sa...

I den grå inforutan vid ett YouTube-klipp finns en del som heter "Bädda in" eller "Embed". Välj koden som finns i den rutan och lägg in som HTML-kod.

Det ser fint ut när man ser det i vilket fall!

lars sa...

Tack för hjälpen. Igen.

Vi höll på bra länge igår, jag och Johanna.
Hade varit bra att ha dig som hjälp då.

Mina serieorginal gick för ett bra pris förresten. Jag körde på den principen som du sa. Ett pris jag själv redan innan tyckte var lämpligt. Tack återigen.

Anna sa...

Hej Lars!

Det är två fredsvänner som ligger bakom filmen; Vendela Strömbeck har gjort animationen och Per Östberg musiken. Roligt att du gillar den, jag ska hälsa dem!

Och superfina bilder du har gjort! Ska bli roligt att se boken i färdigt format ikväll.
/Anna på Svenska Freds

Oskar Forsgren sa...

Fett med najs!

Queerelle sa...

Hej Lars! Det är jag som är den okända animatören. :) Kul att du gilla filmen. Jag är pepp på att läsa din seriebok,
tjo! Vendela

lars sa...

Hej. Vandela tack för ditt bidrag till serien. Jag hoppas att du gillar det färdiga resultatet. Lycka till med animationsjobb i framtiden.