onsdag 24 mars 2010

Fan art: Mara Från Ulthar (Trudvang tappning)


Mörka skuggor faller över Ulthars hamn. De svarta galärerna bär på slavar i sina sköten. Det verkar som att en viss inflytelserik slavhandlare har fallit för eget grepp och förhandlat sig en smula. Är det synden som straffar sig själv måhända?
Varför är katter så förknippade med månen och vad finns egentligen på dess baksida? Har dom som påpekar att månen är förknippad med galenskap rätt?

Vill ni veta svaret på dessa frågor? Läs i så fall Mara Från Ulthar av Karl Johnsson.

6 kommentarer:

Oscar Hjelmgren sa...

Mycket coolt!

lars sa...

Tack. Jag skulle vilja göra mycket mer Fan art, men förr eller senare så måste jag ju faktiskt börja teckna serier.

Skulle vara roligt att göra fanartbilder även till mer diskbänksrealistiska serier. Då skulle man kunna få en inblick i vilket visiuelt intryck serien hade gjort om den illustrerats annorlunda.

Karl Johnsson sa...

SHIT VA GRYMT!
Asså, jag är stum! Jag är rörd! Fyfan vilken grym bild!

Är det ok om jag lägger upp den på min blogg?

lars sa...

Ja det är klart Karl. Bilden är ju till dig.

Loka Kanarp sa...

Fantastisk bild Lars! Får jag lägga upp den på Koliks hemsida?

lars sa...

Hej Loka. Tack för senast. Det är klart att ni får lägga upp bilden på Koliks sida.