tisdag 23 februari 2010

Roligt. Jobbigt

Reaktionerna på utställningen har inte låtit sig vänta.
Väldigt många som hänger på Simpan gillar bilderna skarpt. Jag fick en rekomendation att kopiera upp dom på bra papper så att de fanns till förfogande för de som vill ha hem en illustration.

Samtidigt söker jag lägenhet. Det blir en jäkla massa skrivanden och rännanden till diverse lägeheter den närmsta tiden.

Jag måste också göra en kort serie till Zvennis egna sida. (Kolla på länklistan. Zven INC). Sidan har fått uppmärksamhet och jag tycker själv att den är rolig och informativ. Kolla upp den!

Jag vill gärna börja på Den Svarta Jorden serien nu. Jag har både manuset och layouten klar till den första serien. En kort serie på nio sidor. Ordlös. Skulle vilja bli klar med den tills SPX. Det skulle vara roligt att visa den för Chris Staros på Top Shelf.

2 kommentarer:

Frida Ulvegren sa...

alltså... den är ironisk, va? Zven INK-sidan.
Jag fattade faktiskt inte först, men ju mer jag läste desto mer kändes det som ironi.

Väldigt informativ! Ska bli gött å se vad du bidrar med för serie! :)

lars sa...

Oja. Den är etthundra procent ironisk.
Jag är lite orolig för att jag kommer att ha med för mycket humor i serien. Själva EHH är en komedi men kanske drar jag det för långt med att ha minor som ser ut som grisar.