torsdag 10 mars 2011

Möt besten ikväll



Kom till Morfar Ginkos (Stockholm) ikväll den tionde Mars. Då är det släppfest för första Utopi nummer ett och för Corto Maltese i Etiopien. Backanalen varar mellan 19 till 23.

Möt där några av Utopis medarbetare. Skaka hand med dessa Demiurger och vet att de har skapat en Best. Det är ett monster som ropar på att bli älskat. En fantasi. En feber-mardröm som tagit fysisk form. Något som egentligen inte kunnat existera men som numera inte kan förnekas. Utopi är här!

4 kommentarer:

CJ sa...

Fick hem Utopi igår, riktigt nöjd med tidningen, ett grant monster ni har skapat må jag säga! Snart hoppas jag på att få hem Dödvatten med din signatur i också, väntat sen SF-mässan i Stockholm på det.

Och återigen jag gillar ditt sätt att jobba med svart och vitt, inte alltid lätt att få till det har jag en känsla av.

Pål Eggert sa...

Vad kul att ni ger ut Corto Maltese också. Bra serie det. Jag har t o m de tecknade filmerna.
Har inte läst Utopi än men har den hemma som du kanske sett på min blogg.

lars sa...

Hej CJ. Roligt att du gillade tidningen! Jag ska ta och fixa en teckning och en signering i den bok så snart jag kan. Jag fixar det innan helgen är över.
Jag har själv läst igenom hela tidningen nu och jag är sjukt nöjd med allt. Personligen så ser jag mycket fram emot Lisa Medins fortsättning med Medley, men jag tycker verkligen att alla skapare förtjänar en eloge för sin insats

Hej Pål! Jo jag såg det på din blogg. Jag har förstått att Corto har varit efterlängtad av många. Jag har lovat att rekomendera din bok här på bloggen och det ska jag också. Ursäkta förseningen.
Jag är på sista sidan på Utopi#3 serien nu så jag har verkligen lagt all min tid på den. Det är därför jag inte haft så mycket tid att göra något annat.

Pål Eggert sa...

Det är bra. Vi vill läsa dina serier.