fredag 25 september 2009

Silhuetter. En Skräckantologi

Myling Media är ett nystartat serieförlag har precis kommit ut med sin första antologi som de valt att betitla "Silhuetter".
Jag och ett gäng andra svenska serieskapare är med i boken. Det vi har gemensamt är dels skräcktemat och dels att vi alla är från Sverige. Jag väntar ivrigt på att få sätta tänderna i ett ex utav boken och kunna ta del utav de andra bidragen som finns nedpräntade innanför dess pärmar. Jag har läst två recensioner av boken och det verkar som att den den föll i god jord hos båda kritikerna. Låt oss alla hoppas på en ljus framtid för detta nystartade förlag.

2 kommentarer:

Oskar Forsgren sa...

Jag såg boken på mässan, den såg smaskig ut! "Coolt" eller vad man ska säga att titeln var en sån där text som blir samma sak uppochner (minns inte vad de heter).

lars sa...

Jag har själv inte fått boken än, men det sk helt klart bli skoj att läsa den. Har många fler 20-tals serier i varierad längd i huvet som jag vill ska komma fram någon gång.