torsdag 21 oktober 2010

Åter till Trudvang



I lönndom har min vän snidat på en vass kampanj till Drakar och Demoner-Trudvang. Ser ut som att vi kan kasta på oss pälsmanteln och rycka ut skalmsvärdet ur skidan redan nästa vecka. Förutom jag och Axel så ska en hirdman som gick ut serieettan i höstas vandra med oss ut på det blodiga härjetåget. Det som är bra är att vi alla kan orientera oss i Trudvang utan att förirra oss helt och hållet. Vi har som man säger vandrat dess mörka stigar förr. Jag vill verkligen börja skissa på min karaktär redan nu. Rawren Cochann tänkte jag att personen skulle heta. Bra namn men det dumma kan vara att folk kan tycka att det är problematiskt att uttala.

Obs: När jag sparar bilder på nätet så dyker det upp en annan bild än den jag egentligen valt när jag ska lägga upp den här på bloggen. Jag får helt enkelt se vad det är för gött i påsen nu när jag lägger upp det här inlägget.

Inga kommentarer: