måndag 7 juni 2010

Prisad!



Det verkar som att jag kommer att kunna ha tid till att göra serier längre fram! Jag har fått ett ettårigt författaranslag från Författarfonden. Jippi!
Min plan är att påbörja Gunnar Krantz HDK-seriekurs. Tyvärr så är inte detta förrän om minst ett halvår så jag får bida min tid med att utföra hushållsnära tjänster så länge. Dom säger att det som inte dödar härdar en. Jag hoppas att mitt jobb kommer att stärka min arbetsmoral. Jag kommer att låta serieskapandet småputtra under tiden. En eller kanske max två seriesidor i veckan till det att utbildningen börjar. Sen smäller det.

2 kommentarer:

Oskar Forsgren sa...

Grattis till stipendiet! Läste att du fått det tidigare men glömde gratta.

lars sa...

Tack Oskar. Har själv varit ute sjukt lite på internet på det senaste.